1. روستاگل
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. آموزش سفارش و جزئیات

آموزش سفارش و جزئیات

در این مقاله به پروسه‌ی ثبت سفارش هدیه درخت می‌پردازیم.

می‌خواهیم در این نوشته با هم به پروسه‌ ثبت سفارش هدیه درخت بپردازیم، پس در سایت روستاگل از منوی صفحه‌ی اصلی روی کلمه‌ی  روشن سازی کلیک می‌کنیم.

 

در این صفحه با چند عنوان آشنا می‌شویم. اول بخش ثبت سفارش که ما را به صفحه‌ کاشتن متصل می‌کند. در بخش بعدی یعنی کاشت متوجه می‌شویم که درخت‌ها در اسرع وقت کاشته، همچنین پلاک گذاری و عکاسی می‌شوند و سند درخت شما در سایت قرار می‌گیرد. در قسمت داشت نحوه‌ی نگهداری درختان توضیح داده شده و آبیاری وجین و هرس و آفت زدایی و نقشه برداری و ...  در قسمت گزارش حال درخت متوجه می‌شویم که درختان طرح آ می‌توانند گزارش تصویری داشته باشند. آخرین موضوع هم تمدید سرپرستی هست که بعد از دو سال اگر درخت شما هنوز احتیاج به نگهداری داشته باشد می‌توانید درخواست تمدید سرپرستی داشته باشین.

بعد لازم می‌شود که بخش قوانین و مقررات را مطالعه کنین.

 

حالا بعد از مطالعه‌ی بخش روشن‌سازی و قوانین و مقرارت باید از منوی اصلی سایت بخش کاشتن را انتخاب کنیم.

در این بخش سه طرح اصلی به نام‌های طرح آ و طرح ب و طرح ج و کاشت گروهی وجود دارند.

که هر کدام تزئینات و اهداف و خدمات خود را دارند و در این قسمت به تفکیک قرار داده شده‌اند.

با توجه به اولویت و سلیقه خود طرح مورد نظر را انتخاب می‌کنیم. گونه‌ها و مناطقی که رویشگاه فعال دارند را می‌بینیم و برای سرپرستی درخت روی دکمه‌ سبز کاشتن می‌زنیم.

 

در این بخش می‌توانیم حتی با انتخاب استان‌های مختلف کشور هم به طرح‌های مختلف دسترسی پیدا کنیم.

 

 

در صفحه‌ی بعدی با توضیح کوتاهی راجع به درختی‌ که انتخاب کرده‌ایم رو به رو می‌شویم دانستن نماد درختان راه خوبی برای انتخاب گونه‌ درخت مورد نظر برای فردی که برایش درختی به سرپرستی می‌گیریم می‌باشد. و بعد می‌توانیم درخت را به سبد خرید اضافه کنیم.

 

بعد از انتخاب ادامه ثبت سفارش نهال به پروسه‌ ورود و ثبت نام می‌رسیم.

بعد از نوشتن شماره همراه و با کلیک روی جمله‌: برای دریافت رمز یکبار مصرف اینجا را کلیک کنید، کدی که از سایت برایمان ارسال می‌شود را وارد می‌کنیم و با موفقیت به ناحیه کاربری‌مان وارد می‌شویم.

 

در این زمان باید اطلاعاتی که می‌خواهیم در سند قید شود از جمله نام هدیه گیرنده (کسی که درخت به نامش خواهد بود.) در صورتی که دوست داشته باشیم نام سفارش دهنده (که می‌تواند نام خودمان یا دیگری باشد) و اگر توضیحی داریم را بنویسیم.

 

بعد از انتخاب درگاه و زدن تیک مطالعه کردن قوانین و مقررات به درگاه پرداخت منتقل می‌شویم.

 

بعد از پرداخت نهایی با این صفحه مواجه می‌شویم که به منزله‌ي انجام سفارش هدیه درخت است.

در آخر هم باید خاطر نشان کنیم که در هر مرحله از ثبت سفارش دچار مشکل شدین همکاران ما در یخش پشتیبانی به شما کمک خواهند کرد.

سبز باشید.

 

آموزش سفارش و جزئیات
دیدگاه ها
درج دیدگاه