1. روستاگل
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. آموزش ناحیه کاربری

آموزش ناحیه کاربری

در این قسمت به ناحیه کاربری و گزینه‌های منوی آن می‌پردازیم پس تا انتهای این مقاله با ما باشید.

 

از صفحه‌ی اصلی سایت وارد قسمت ورود و ثبت نام می‌شویم. در اینجا لازم است که با وارد کردن شماره همراه و کلیک روی جمله برای دریافت رمز یک بار مصرف اینجا را کلیک کنید و وارد کردن رمز به ناحیه‌ی کاربری خود وارد شویم

 

.بعد از ورود به ناحیه کاربری با گزینه‌های زیر رو به رو می‌شویم

 

 

 

۱)قسمت اول بروزرسانی مشخصات است در این قسمت می‌توانیم نام و نام خانوادگی و تاریخ تولدمان را به روزرسانی کنیم. توجه داشته باشید که شماره‌ی همراه غیر قابل تغییر است.

 

 

۲) در بخش بعدی سفارش‌های فروشگاه قرار دارد که می‌توانیم به تفکیک هر سفارشی که از فروشگاه داریم را ببینیم.

 

 

 

در دو قسمت بعدی یعنی ۳ و ۴ بخش درخت‌هایی که کاشتم و همیار جنگل می‌توانیم تمامی درخت‌هایی که توسط ما کاشته شده و به سرپرستی گرفته شده را ببینیم.

 

 

۵) در قسمت گزارشات گلبرگ می‌توانیم مقدار گلبرگ‌هایی که به ما تعلق گرفته و اینکه به ازای هر درخت چند گلبرگ گرفته‌ایم را مشاهده کنیم.

 

۶) همینطور درست شبیه گلبرگ‌ها در قسمت همراهی‌های سبز می‌توانیم هر اقدامی که در مورد قلک سبز داشته‌ایم را ببینیم.

۷) در بخش بعدی که پشتیبانی هست می‌توانیم با ایجاد تیکت سوال، پیشنهاد، انتقاد، شکایت و غیره را مطرح کنیم. همکاران ما در بخش پشتیبانی به زودی پاسخگو خواهند بود.

 

اگر در طرح آ درختی را به سرپرستی گرفته باشیم می‌توانیم از دو قسمت گزارش حال درخت و تمید سرپرستی شماره ۸ و ۹ ویژه‌ی طرح آ استفاده کنیم.

که در هر دو بخش با ثبت درخواست می‌توانیم گزارشی از حال درخت داشته باشیم یا اینکه سرپرستی خود را بعد از دو سال اگر درخت هنوز احتیاج به نگهداری داشته باشد را بخواهیم.

۱۰) آخرین بخش هم درخت‌یابی هست. که با توضیحات داده شده در این بخش می‌توانیم درخت خود را پیدا کنیم و به دیدنش برویم.

 

 

آموزش ناحیه کاربری
دیدگاه ها
درج دیدگاه